Аз лично мисля, че при принудително охлаждане по начинина, по който писах, при продължително спускане на скорост резултата би бил аналогичен.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Термостат 1.9JTD 16v 140 HP
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Първоначално публикувано от Zeppelinist Покажи съобщениеАз лично мисля, че при принудително охлаждане по начинина, по който писах, при продължително спускане на скорост резултата би бил аналогичен.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДокато не се следи реалната температура, измерена от ECU - то в такава ситуация (продължително спускане, ниска околна температура и пуснато парно) НЕ може да се твърди, че не се получава и при 166 - цата.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеИ това не е било при минусова околна температура.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеСтрелката както плавно се качва към 90 ако има охлаждане от 40 градуса трябва плавно да си слезе. Това е голяма разлика за да не реагира уреда.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеЗащо тогава това не се получава при същия двигател на 166?
Аман от дървени философи!!!
Това че уреда ТИ показва 90гр. не означава, че това е реалността!!
Помисли си малко какво се случва когато работи двигателя и сам ще си отговориш какво се става реално!
Няма автомобил който да се движи с различна скорост, различно натоварване, различна температура на околната среда и реалната му температурата да е все една и съща!!!
И още веднъж, това не е раздела 166 така, че не подавай грешна информация на потребителите!sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Доста сте се разписали.....бравос.
Като беше в бокса за осблужване масло + филтри
казах какво друго се очаква за смяна да обърне внимание и на температурата.Майстора я покарва да загрее около 16 км. качване 8км. слизане 8км. извънградско при качването загравя почти до 90°C при слизането пада до 65 °C после пред пред бокса е стояла 15мин зада премине 80 °C това при външна температура 6 °C.При което заключението беше след опипване на маркучи радиатор че всичко е ок най вероятно има проблем с индикацията както казват колегите.Реално колко е реланата температурата може да каже ECU-то.Но ако държа за нов термостат на берн да си приготвя 180лв. термостат + труд за да се успокоя.Мой колега фен да опел има Astra с същият мотор 1.9 само че 150кс. 2006г. там уред за температурата няма единствено от сервизното меню може да видиш релно информация от ЕCU-то.Колата се обслужва само в оторизиран сервиз OPEL Варна или Русе.Та той ми сподели че при него само лятото кове на 90 °C през всички други сезони варира като при мен.
И стига с тези пържоли ще вдигнете холестеролAlfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
0w40 Shell Helix Ultra
Comment
-
Първоначално публикувано от fakirastanly Покажи съобщениеДоста сте се разписали.....бравос.
Защото имат разлика в уредите!sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Моята загравя доста бързо в сравнение с наблюденията ми над други jtd-та и достигне ли 90 градуса, независимо от околните условия стрелката не мърда. Поне така си мислех докато не ми се наложи едно дълго спускане с парно от яз. Доспат. Тогава температурата падна до към 70-75 градуса.
Колата е 147 m-jet 8v 120hp с нов термостат Behr.Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97
Comment
-
Е, явно всички 156-ци си менят температурата в широки граници според моментните условия що годе близки до реланата. При 147 и 166 уредите явно са с различно отчитане с широк +/- толеранс около 90-те градуса, за да не се шашкат излишно потребителите, както се е случвало и при мен в случаи като описания, допреди да поразпитам нормално ли е стрелката така да се разхожда напред-назад.
Comment
-
Има един елементарен начин да разберете дали имате проблем с термостата. След продължително спускане, когато температурата падне значително под работната, пипнете радиатора. Ако е студен означава, че термостатът си е наред.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеИма един елементарен начин да разберете дали имате проблем с термостата. След продължително спускане, когато температурата падне значително под работната, пипнете радиатора. Ако е студен означава, че термостатът си е наред.Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:25.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеЩе има ли разлика ако се спускаш или оставиш колата да работи на място. И в дватао случая приемаме, че не се подава газ. Значи ако работи на място двигателя пак трябва да се охлади все едно се спускаш, в този случай изключваш радиатора като източник на охлаждане. Да падне температурата с 15 градуса ми се струва допустимо при включено парно на макс. Но не и с 40 градуса. И дали падат градусите когато парното си работи на ниски обороти или е изключено.Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеИма една малка подробност.Когато се движи автомобила има лекинко течение в двигателния отсег,а на място нема.Днес сменях термостата на едно Поло,та реших да го проверя как отчита по уред и реалн,дане би да излезе че мойта кочинка е нечитава.Та паля колата и уреде лека полека тръгва към 90 градуса,като отчитането на реалната температура съвпада с уреда,Когато реалната температура стигна 70 градуса,уреда показваше 90.Закова на място и не мръдна повече.Аре аз оивам да си ям пържолите ,да не се развалят нещоНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
Comment